Kan ik met mijn Beligsch abbonement (Proximus: easy+ 10) naar een Nederlands nummer smsen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb dus een Belgisch abbonement (en ik woon in België) maar ik vraag me af of ik naar een Nederlands nummer (woont in Nederland) kan smsen en of dit meer kost.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je kunt altijd sms'en naar een buitenlands nummer,
maar daar zijn natuurlijk wel kosten aan verbonden. Sms'en naar het buitenland of vanuit het buitenland (al is het maar België) is altijd duurder.

Om vanuit België naar Nederlands te sms'en is voor een Nederlandse simkaart ongeveer 10 cent voor de gene die het verstuurt. Voor degene die het ontvangt is het gratis.

Het zou wel kunnen, maar dat weet ik niet, dat je er eerst een +31 nummer van moet maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat kan, er bevinden zich dan wel hogere kosten .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In tegenstelling tot de andere antwoorden zal ik even uitleggen hoe: JA, het kan. Het is duurder. Hoe je het doet: je neemt het nummer waarnaar je wil smsen en vervangt de eerste 0 door "+31" (zonder aanhalingstekens). 0612345678 wordt dus +31612345678.