mijn iPhone 4s is stuk en ook nog eens gestolen, kan ik hem nog laten traceren??

mijn iPhone is nu pas stuk, nadat hij is gestolen, lang verhaal

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar hij is ook nog eens stuk, vind ik hem dan nog?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel als het beeldscherm stuk is maar niet als de rest stuk is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel als het beeldscherm stuk is maar niet als de rest stuk is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel als het beeldscherm stuk is maar niet als de rest stuk is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ohnee :( en via mastcontrole?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is mastcontrole?

Antwoorden (1)

je kunt hem zelf traceren met iphone finder van apple zelf, maar doet je iphone het niet meer of zo?
als hij niet meer aan kan word het een ander verhaal.