DECT (digitale huis-) telefoons die met het GAP protocol werken zijn uitwisselbaar.
Zo te zien werkt jouw Panasonic KX-TCD650nl met het GAP protocol.
Dat betekend dat je handsets van andere merken (die ook het GAP protocol ondersteunen) zonder problemen kunt aansluiten op je basisstation.
Nagenoeg alle moderne DECT telefoons ondersteunen dit.

Dus je kan gewoon een losse handset kopen van elk willekeurig merk en deze laten koppelen met je Panasonic basisstation (even handleiding lezen hoe dat moet).
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,
Dat is nu net het probleem. De nieuwe HS wil niet aanmelden en dit terwijl ik al een oude afgemeld heb, dus het resultaat is tot dusver 1 telefoon minder i.p.v. 1 vervangen. Als ik de handleiding volg lukt het toch niet ontdanks dat de nieuwe telefoon exact hetzelfde type is als de oude welke wel aangemeld geweest is.