Heeft Robin mobile ECHT GEEN addertjes onder gras met onbeperkt bellen en internet?

Is het te mooi om waar te zijn, of begrijp ik nou goed dat Robin mobile je als eerste provider in het land niet vast zet aan een contract, per maand op te zeggen en te wijzigen en werkelijk 100% onbeperkt bellen en onbeperkt internet levert, zonder terug gezet te worden in snelheid na een bepaalde hoeveelheid gebruik?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Er zijn inderdaad geen addertjes onder het gras bij Robin Mobile (dat is ook hun slogan).

Enig nadeel is wel dat de internetsnelheden niet erg hoog zijn. Voor €30 per maand krijg je 0,8 Mbps. Het duurste (€50 per maand) is 8,2 Mbps (in januari 2014 komen ze waarschijnlijk wel met 4G).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hun gebruikvoorwaarde zijn wel heel anders en strenger dan bij andere providers. Fair Use Policy zijn ze niet soepel in,dat betekent dat je per dag in verhouding minder kunt internetten. En inderdaad snelheid is lager en gebruik je ook meer MB van je tegoed dan bij anderen. Het is goedkoop,maar je krijgt dan ook goedkoop product,service en klanthulp voor terug.