Kan ik iOS 7 niet downloaden omdat ik niet de nieuwste versie heb?

Ik heb een iPhone 4 en wil graag iOS 7 downloaden. Dit lukt niet omdat ik waarschijnlijk niet de nieuwste iOS heb en kan hem ook niet downloaden. Is er een andere manier om iOS 7 te downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
Het lukt niet via iTunes?

Antwoorden (2)

Ik denk dat je niet genoeg geheugen meer over hebt. iOs7 heeft meer nodig dan iOs6.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je hem downloaden via je telefoon (dus zonder dat je verbinding via je PC met iTunes hebt), of probeer je dit wel via iTunes?

En wat de vorige antwoorder al zei, lijkt het op een ruimteprobleem, maar dat staat er dan vaak wel bij.