Op deze vraag is geen antwoord. Ligt er helemaal aan wat je wil en hoe je gebruik is.
Laat je informeren bij een professionele winkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik raad je nokia E55
Als je touchscreen wil dan een Ipod fozo.. heel handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb onlangs mijn oude Nokia vervangen door een Samsung SGH-D900i en ben daar heel tevreden mee. Uiteraard is dit een persoonlijke smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben al jaren fan van Sony Ericsson, wil geen enkel ander merk meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nokia's staan er om bekent dat ze makkelijk te gebruiken zijn dus niet te ingewikkeld kwa instellingen enzovoort
Het is maar net wat je zelf het fijnst vind natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat er van uit dat het meerdere zijn, want je zegt 'mobieltjes'.
In dat geval: er is er maar 1 het beste. Simpelweg omdat er nooit twee het beste kunnen zijn.
En de beste, dat is helemaal persoonlijk, afgestemd op jouw doel. Ga je ermee werken in een explosiegevaarlijke omgevinng? Of op een plek waar je geen camera bij je mag hebben? Of wil je juist alles erop en eraan? En wat mag het kosten?
Al deze vragen zijn van belang voordat je weet welke de beste is voor jou.
Daarom kan je het beste kijken op de vergelijkingswebsites, bijvoorbeeld vergelijk.nl dan kan je alles naast elkaar zien en zelf beoordelen wat het beste voor je is.