toetsenbord springt ineens weg tijdens het typen op mijn sony xperia T. wat kan ik hieraan doen?

ik ben sinds circa. 6 maanden in het bezit van een Sony xperia T. al die tijd ging het goed maar na een tijdje begon mijn toetsenbord plotseling weg te springen als ik aan het typen was dus omlaag. dan probeer ik op de chat balk te klikken/drukken maar er gebeurd helemaal niks. op een gegeven moment denk ik van he he hij is er eindelijk weer na 1 minuut en ik heb nog niet eens een woord of zelfs geen letter getypt en het feestje begint alweer. daarna ben ik naar de telefoonwinkel gegaan in dit geval de Phone house toen heeft die man hem even gereset dat had gelukkig geholpen maar wel voor eventjes want na een maand dook dit zelfde probleem helaas weer opnieuw op. naast dit probleem is er nog een probleem met het sorteren van de apps. ik heb ze meestal op alfabetisch staan maar hij veranderd ze ook vaak zelf naar eigen volgorde. plus dat als ik op een bepaalde app zit bijvoorbeeld de browser, youtube , buienradar en nog wat andere apps beëindigt hij zichzelf en gaat dan naar het startscherm en automatisch naar de recente apps die ik eerder heb gebruikt.om naar het startscherm te gaan moet ik zelfs de home-knop intoetsen anders blijft hij door gaan naar andere apps die ik eerder gebruikt heb. is er iemand die hier verstand van heeft of die het zelfde probleem heeft gehad?
dan hoor ik graag van jullie oplossing(en)

alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook de sony Xperia T en heb last van precies dezelfde problemen. Vooral dat er steeds geen toetsenbord is is erg lastig, bij whatsapp doet hij het zo nu en dan nog wel, maar bijvoorbeeld bij Google wil het toetsenbord helemaal nooit meer tevoorschijn komen... misschien toch maar aankaarten bij sony, zullen vast meer zijn die hier problemen mee hebben dan. Heb helaas geen antwoord voor je, maar hoop dat er iemand is die hier wel een antworod op heeft!

Antwoorden (1)

Van welke winkel komt je telefoon...?
Stel hij komt van de saturn ga dan naar de saturn. Die mensen die daar werken kunnen je vast helpen. En misschien heeft je telefoon nog wel gerantie.