Waar kan ik het goedkoopst een iPhone 5C 32GB kopen?

Ik zoek een goedkope (nederlandse en betrouwbare) winkel of site voor de iPhone 5C 32GB Blauw.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

zo te zien bij mycom.nl voor 699 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry het was gsmwijzer.nl voor 573 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De iPhone 5C is het goedkoopst te kopen in combinatie met een iPhone abonnement bij één van de bekende providers in Nederland.

U kunt ook een los toestel kopen en hierbij een voordelig sim only abonnement afsluiten. (Grote uitgave in 1 keer, maandelijkse kosten laag).

Ik heb zelf via een website een vergelijking gemaakt. De website vergelijkt zowel providers als bekende telecom webwinkels waar ze de iPhone 5C in het assortiment hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan eens proberen via deze webpagina, hier staan zowat alle Telecom aanbieders op in Belgie en Nederland.
http://www.mijnwinkelwijzer.com/gsm.htm