kan ik mijn camera van mijn iphone laten vervangen?

ik heb mijn iphone laten vallen en nu zit er een barst in mijn camera, aan de buitenkant zie je dit niet maar als ik een foto wil maken staat er een schuine zwarte streep op mijn beeldscherm.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

de camera van de iphone is te vervangen.
het makkelijkste is om dit te laten doen door een professional omdat de iphone moeilijk zelf in en uit elkaar te halen is.
wel kan je al de onderdelen bestellen die je nodig hebt.
http://dx.com/s/replacement+camera+iphone
want onderdelen in de nederlandse winkels zijn meestal veel duurder