De home knop van mijn iphone 4 werkt erg slecht wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan assisve touch aandoen! Ik ga even voor je kijken waar die precies staat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Instellingen - algemeen - helemaal naar beneden assistive touch dan heb je een soort home knop op je scherm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van hoe oud het toestel is kan je hem laten repareren, evt onder garantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
garantie heb ik helaas niet meer

Antwoorden (1)

Misschien kan het helpen om De homeknop kalibreren.
Dat doe je zo :
1. Druk de uitknop in tot het " zet uit " balkje verschijnt.
2. Hou dan de homeknop net zo lang in tot dat het balkje weer verdwijnt.
Nu is je homeknop gekalibreerd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heeft helaas niet gewerkt hij werkt wel maar reageerd erg slecht.