Als ik een nieuwe mobiel krijg en ik doe mijn sim kaart gewoon in me nieuwe kan ik dan gewoon verder whatsappen ?

En ik wil me oude gesprekken wel bewaren op me oude telefoon blijven die dan gewoon staan? als ik me simkaart in een andere telefoon doe en daar op verder ga whatsappen ? en hoe zit het dan met groeps gesprekken?

Toegevoegd na 42 seconden:
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Met nieuw nummer kan helaas niet.. groepsgesprekken ga je dan ook helaas uit.. maar als je via instellingen>gespreksinstellingen>backup maken, en dan de map 'whatsapp' die op de mobiel staat op de nieuwe mobiel zet, en je installeerd whatsapp en verifieerd je nieuwe nummer dan staat er of je je backup terug wil zetten, en voila, je hebt alle gesprekken met personen terug, maar dus helaas niet de groepsgesprekken