Ik heb de ios 7.02 gedownload op mijn iphone 4 en ik wil terugkeren naar ios 6 hoe doe je dat dan ?

Hoe keer je terug van ios 7 naar ios 6

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Eenmaal gedownload dan staat het vast en je kan niet meer terug naar ios6.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zit nu ook op iPhone 4s ik heb het na gevraagd bij mediakartel Apple afdeling maar het kan niet ik vindt het lelijk maar het is wel handiger

Toegevoegd na 1 minuut:
Mediamarkt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het ook daar gevraagd en ze zeiden dat ik ongeveer 2 weken moest wachten en dan komt Apple met een oplossing zeiden ze.
Het zou eventueel kunnen als je je mobiel root enzovoort. Dit kan bij Samsung in ieder geval wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je iPhone jailbreakt is dat mogelijk. Maar dat is niet helemaal 'koosjer', bovendien vervalt daarmee evt. garantie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koosjer hahah! Hele creatieve manier om dat woord te gebruiken!