Hoe kan ik ''Zoek Mijn Iphone'' uitschakelen terwijl de batterij kapot is en zodat ik hem kan opsturen voor reparatie?

Ik kan mijn Iphone 4s niet meer opstarten omdat hij niet meer oplaad. De reperateur zei dat ik via de computer 'Zoek mijn Iphone' moest uitschakelen want anders is het niet mogelijk om hem op te sturen voor reparatie. Alleen het probleem is dat de batterij het dus niet meer doet! Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K

Antwoorden (4)

onzin, je moet gewoon je iphone kunnen opsturen zonder een apps te moeten verwijderen.

p.s. sluit je iphone aan op de computer en maak eerst een back-up en daarna fabriekinstellingen. als je iphone later weer terug is kan je gewoon je oude back-up terug eropzetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is absolute bullshit.
Weet je zeker dat je niet met een oplichter te maken hebt?

Ik heb ook eens de batterij van mijn iPhone 4 stuk gehad, en die is gewoon gerepareerd met zoek mijn iphone aan.

Als jij zoek mijn iphone uit zet, kan de reparateur de iphone helemaal resetten, en dus stelen.

Met zoek mijn iphone aan gaat dat niet, want hij is geblokkeerd met jou icloud wachtwoord.

Nooit uitzetten dus. Never nooit, ook niet misschien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wikkel hem in zilver pappier en leg hem een dag in de vriezer, het zendertje in de iphone springt dan kapot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heeft geen zin indien die toch niet werkt...
Ik heb hetzelfde probleem ook gehad met mijn iPhone 5. De telefoon kon niet gerepareerd worden omdat de 'zoek mijn iPhone' functie nog aanstond. Op de iCloud website die je vanaf je computer kunt bezoeken kun je 'zoek mijn iPhone' uitschakelen. Instructies staan op de link bij de bronnen. Succes!