iTunes store op iPhone opent niet?

als ik mijn iTunes store op iPhone wil openen, dan opent hij hem voor 2 seconden, en beland ik daarna weer gewoon terug op mijn "bureaublad" (<--hoe dat ook heet), en dat is elke keer zo als ik hem wil openen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Probeer even je iPhone opnieuw op te starten of anders alle apps weg te halen uit de MultiTask-bar (twee keer op home-knop drukken).

Als dit niet werkt kijk of er een update voor iOS is en installeer die.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb dus alles al weg gehaald, en opnieuw opgestart, en me iPhone is al upgedate naar IOS 7.0.2, dus ja.... heb m net sinds vrijdag avond, hier word ik niet echt vrolijk van
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer je iPhone te resetten door de home- en vergrendelknop tegelijk ingedrukt te houden totdat het Apple-logo verschijnt.