Hoe heet het onderdeel van een Samsung Galaxy s3 oplaad ingang ?

De opening waar het stekkertje erin moet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je de micro-usb aansluiting.
Het heel smalle stekkertje waar zowel de lader als de usb-verbinding met een laptop gemaakt wordt.
(Op de foto het stekkertje wat erin moet.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, en die wat in de samsung zit werkt niet meer goed, en me provider kon het niet vergoeden maar kan hem laten maken in de fabriek bij hun voor 60 euro geloof ik, en ik ken iemand die het voor 30 euro doet, maar vervalt me fabrieks garantie dan ? als er ooit iets stuk gaat en wat ik wel vergoed krijg dan wil ik niet dat ze zeggen '' iemand heeft eraan gesleuteld! ''
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fabrieksgarantie zou slecht werken van die usb aansluiting moeten dekken. Wanneer je die €60 zelf moet betalen, heb je dan nog wel garantie? Anders zou het geen probleem moeten zijn om hem ergens anders te laten repareren.
Mocht de schade door eigen schuld veroorzaakt zijn dan zouden ze een punt kunnen hebben om reparatie kosten te vragen.
Heb je het toestel via internet aangeschaft of via een winkelketen?
Normaal gesproken zou je je (bij een niet TE oud toestel) kunnen beroepen op "non conformiteit" (het niet aan redelijke verwachting voldoen).
Kijk even hier:
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/garantie-blijft-vragen-oproepen
Succes