Is het slecht om je iphone te gebruiken terwijl je hem oplaad?

Ik las ergens dat de batterij van de Iphone slechter wordt als je hem gebruikt terwijl hij aan de oplader zit. Iemand die weet of dit waar is?

(Het is trouwens een iphone 3gs, ik weet niet of dat uitmaakt)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit is niet slecht,
Het loskoppelen als het niet volledig opgeladen is wel.
Maar het geeft geen verschrikkelijk verschil behalve als je het iedere keer doet.

Toegevoegd na 1 dag:
Kijk in de reactie voor een verbetering van mijn antwoord