Kost het geld om een nieuwe versie van ios te downloaden?

Ik heb een iphone 3g mt ios 4.2.1 . Ik kan hier geen apps mee downloaden omdat de versie te oud is. Als ik een app wil downloaden zegt die dat ik de app alleen kan downloaden als ik ios 5 download. Als ik op downloaden druk dan moet ik mijn bankgegevens invullen. Moet ik hier dan voor betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dit is GEEN weg werp telefoon !! Belt prima en de meeste App's werken er wel op . En !!!! Goed nieuws !! Apple gaat op een of andere manier ? App's weer compatible maken op het oude systeem althans oude die er eerst ook op zaten . Waarom ze dat doen ? Menslievendheid ? Ik denk om de omruil actie die straks opgezet wordt . Zodat de oude toestellen weer nieuwe gebruikswaarde krijgen en zo weer verkocht kunnen worden en zodat jij weer een betere prijs krijgt bij de opstapel staande inruil actie ( ja wel fors bijbetalen ) maar oke waar krijg je nog € voor een zeg 5jaar oud toestel . :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Opdate is gratis ! Maar niet voor de 3 , 3GS Dat gaat niet meer :( maar ach hij doet het er niet minder om .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt, hoe kom ik erachter wanneer dat systeem weer veranderd?

Antwoorden (3)

Nee iOS is altijd gratis om te kijken of je kan update naar iOS 5 ga je naar instellingen algemeen en dan software update daar geven ze dan aan als er nieuwe software is maar ik twijfel of een 3 iOS 5 aan kan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie nergens software updaten staan. Kan het ook via appstore of een andere mannier?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je telefoon aan iTunes koppelen dan zou ie ook moeten melden dat er nieuwe software is
Het downloaden van IOS is gratis, je kan ook bij instellingen kijken bij je Apple account en dan kan je kiezen voor een account zonder bankgegevens. Dan zal je zien dat je niks hoeft in te vullen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee iOS updates zijn gratis !!

Maar helaas heb jij een 3G

Oftewel 4.2.1 is de laatste versie die gemaakt is met ondersteuning voor de 3G

Dus jij kan niet meer updaten !

Dus als jij de telefoon net heb en er nog geen apps op heb staan dan kan je er alleen nog maar mee bellen en SMS versturen maar geen nieuwe apps meer downloaden !!

Dus in mijn ogen een weg werp telefoon