in t vergrendelscherm van mijn samsung s3moet ik ineens wachtwoord invoeren? hoe kan ik dat ongedaan krijgen?

Werkt beetje erg irritant! Dus graag advies hoe ik dat wachtwoord kan weglaten. Dus zoals t altijd was geweest

10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

hallo molenaar ga naar je instellingen dan naar vergrendelscherm klik dit aan dan naar schermvergrendeling daar kan je dit allemaal veranderen. suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voer je wachtwoord in en ga naar de instellingen.
Dan toegang en dan wachtwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
molenaar
10 jaar geleden
Dit lijkt niet te werken kan t niet vinden:(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
naar instellingen, vergrendelscherm, schermvergrendeling.Daar kun je het ww instellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat antwoord hierboven bedoelde ik!
molenaar
10 jaar geleden
Ja maar het gaat niet over instellen maar over weg krijgen zodat ik dat niet meer hoeftte doen.
molenaar
10 jaar geleden
Ik was een site aant bekijken toen ie ineebs om een ww vroeg Maar da bleek dus dak een ww aanmaakte voor mn mobiel. Maar had dit eerst niet dus wil dat graag terug draaien alleen ik kan dat niet vinden wat jullie aangaven kan allleen vinden hoe je een nieuw ww kan maken maar da wil ik dus niet.