Meer mensen last van?Smsjes verzonden v Vodafone naar T-Mobile-netwerk komen niet aan. #durftevragen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Met mijn T-mobile abonnement heb ik de laatste dagen vaak bijna nergens bereik en ook geen internet.
Met smsjes heb ik compleet geen problemen gehad.

De afgelopen dagen komen heel veel van mijn smsjes verzonden met Simyo niet aan. (Meestal van Simyo naar Simyo)
Simyo is van KPN, dus heeft volgens mij niks met Vodafone en T-mobile te maken.
Wellicht komt het door het weer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mijn vodafoon heb ik geen problemen bij het smsen,ook nt naar t mobile. Denk dat er ergens n storing is. Bel ff 1200 keuze 9 en de klantenservice van vodafone kan je meer vertellen.succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat probleem had ik ook,ik heb het inmiddels opgezegt
ik bel en sms nu met simyo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal is het andersom... dat SMS'jes gestuurd naar Vodafone nooit aankomen