kan je mobiel je simkaart beschadigen?

ik heb een samsung galaxy young ( zo'n anderhalf jaar) met een simkaart die ik al zo'n drie jaar heb. Ik heb nooit problemen gehad met de simkaart in mijn vorige telefoons. Nu heb afgelopen drie maanden problemen met mijn simkaart. Vanaf vandaag is het helemaal afgelopen want ik kan er nu helemaal niks meer mee want er wordt aangegeven dat ik een simkaart moet plaatsen als ik deze erin heb zitten. Ik heb er ook nog ongeveer 20 euro op staan. Is mijn simkaart nu door de telefoon kapot gegaan en moet ik dan een nieuwe telefoon kopen? Of heeft er iemand andere tips/oplossingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat je kan proberen is bij de provider van je beltegoed vragen of je een nieuwe simkaart kan krijgen. eventueel met het zelfde nummer en hoeveelheid beltegoed. kan wel iets kosten. maar je kan altijd even vragen. dus als je t-mobile hebt ga je naar een t-mobile winkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1,5 jaar geleden was de Galaxy Young nog niet te koop.

Het beste antwoord

Je kunt proberen het goudkleurige deel voorzichtig schoon te maken met een droog doekje.
Ook kun je proberen een paar keer opnieuw de kaart in te brengen.
Als je zeker weet dat ie er op de goede manier in zit, juiste kant boven, links, rechts.
En hij doet het niet:
Dan is ie mogelijk stuk.

Die van mij ging kortgeleden na 12 jaar gebruik, en vele malen verwijderen, stuk.
Die 20 euro, kun je proberen terug te krijgen, door hem op te sturen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja , dat kan ! Bij het in en uit halen of gewoon !? Ik zelf heb dat ook meegemaakt . Zit je sim er eenmaal goed in blijf er dan van af , zeker met je vingers niet aan het koper kleurige vlak komen. Wat afgezegd neem snel contact op met je provider .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke, bedankt!