Waarom kan ik geen muziek en filmpjes bekijken/luisteren op mijn mobiel?

Ik heb sinds kort een nieuwe mobiel, wel een redelijk oude namelijk eeen Htc wildfire. Hierop kan ik op de een of andere manier geen muziek op beluisteren en ook geen filmpjes bekijken. Heel raar dus. Welk programma moet ik downloaden om wel weer gewoon muziek te luisteren en filmpjes te bekijken? Reageer snel, bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Om je beter van dienst te kunnen zijn vraag ik je iets specifieker te zijn namelijk:
Waar wil je die muziek/filmpjes bekijken, op youtube of direct vanaf je telefoongeheugen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer je filmpjes eens in een ander formaat, bijvoorbeeld avi en pas daarbij de grootte van je film aan op de grootte van je scherm.
een 1080P film past nooit op een telefoon met een resolutie van 800x600.
hiervoor gebruik ik het programma FormatFactory.