Hoe reset ik mijn samsung galaxy ace vanaf de buitenkant?

iemand heeft mijn code zo vaak gedaan dat ik moet inloggen met een goolge account maar daar weet ik mijn wachtwoord niet meer van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

als je het e-mail adres nog wel weet, kun je proberen als wachtwoord null in te voeren.

als dat niet werkt, zul je je telefoon dus moeten resetten. dit kan je als het goed is doen in het recovery-menu. je komt in dat menu door eerst de telefoon helemaal uit te zetten (accu er uit en er weer in), en dan de home-knop en de power-knop tegelijkertijd ingedrukt houden.
In dit menu kun je navigeren via de volumetoetsen en bevestigen met de home-knop.
kies 'wipe data/factory reset' (twee keer volume omlaag en dan Home).
start daarna de telefoon opnieuw op, en alles is gereset!