hoe kan ik contacten verwijderen van mijn sony experia ?

mijn zusje heeft een nieuwe telefoonnnummer en nu moet ik het oude nummer eruit halen, alleen lukt dit mij niet. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik dank Snijboon1 voor het antwoord, helaas lukt het nu nog niet. ik krijg een melding dat het contact niet verwijderd kan worden, zonder reden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het volgende contact kan niet verwijderd worden:
de naam van mijn zusje

Het beste antwoord

In de bijgevoegde link is een video te zien waarin contacten worden verwijderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het contact ingedrukt houden en dan opent hij een venster waarin alles in staat waaronder ook verwijderen