Hoe krijg ik mijn samsung galaxy gio weer aan de praat?

Ik krijg mijn samsung galaxy gio niet meer aan de praat... Als ik hem aan zet zie ik helemaal niks maar ik hoor wel het opstartgeluid. Ook gaan de menuknop en vorige knop licht geven (zoals da hoort) help me please

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik had net zoiets met mijn vorige mobiel maar dat was een txt daar zag je de helft van het beeld niet meer. Doordat ik hem tevaak heb laten vallen is het scherm gaan lekken, dus ik moest mijn beeldscherm vervangen dit koste 50 euro ik weet niet of dat ook met joune zo is dus als ik jou zal zijn zou ik naar de telefoon winkel gaan ;).