Hoe kan ik mijn sd kaart overzetten naar een micro sd kaart?

Ik heb nu een nokia 1616 van t-mobile met een normale sd kaart, maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet hoe ik mijn sd over kan zetten naar een mincro-sd van de HTC windows phone 8s.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (3)

Gebruik hiervoor een pc met een kaartlezer. Stop je SD in de kaartlezer en kopieer de inhoud naar bijvoorbeeld je bureaublad. Daarna de micro SD (eventueel in een adapter) in de kaartlezer en kopieer de bestanden van je bureaublad naar je micro SD.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als op beide bleutooht zit kan je het rechtstreeks doen,
Of via computer via bleutooht.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 Stop de sd kaart in de pc.
2 kopieer alles wat er op de sd kaart staat.
3 maak in mij documenten een nieuw mapje.
4 alles wat je van je sd kaart had gekopieerd plak je in dat mapje.
5 doe de micro sd kaart in de pc.
6 kopieer alles uit het mapje naar de micro sd kaart.
7 haal de de micro sd kaart uit de pc stop hem in je telefoon en klaar is Kees.