Wat is een goede smartphone voor mij moeder?

Ik zoek een goede smartphone voor mij moeder. Haar budget ligt rond de 100 euro. Zij is niet zo handig in computers/mails versturen. Ze heeft nu een simpele oude mobiel waar ze smsen te moeilijk op vind.
Ze moet er makkelijk berichtjes op kunnen sturen via whats app zodat ze sneller en beter te bereiken is. En wat foto's maken, surfen en dat soort dingen. Ze heeft een sim only dus moet geen simlock op zitten. Ik dacht zelf aan een Samsung Galaxy Young die kan je voor 119.99 al krijgen. Zij zelf wou zo telefoon van de Aldi maar dat lijkt mij echt troep, was trouwens ook uitverkocht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
ik heb een lg optimus l3, op zich ook een prima telefoon. enige nadeel is dat er niet zoveel geheugen op zit, dus je kunt niet al te veel apps en fotos enzo er op kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat als ze sms'en al te moeilijk vindt, ze een smartphone helemaal niet snapt.
Ritsuka
10 jaar geleden
Een iPhone is wel makkelijk te begrijpen, snapte zelfs mijn moeder.
Die pakte telkens mijn iPad voor spelletjes, na een korte uitleg wist ze alles te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Samsung gio niet €100 niet heel erg veel geheugen maar alleen apps komen op intern geheugen de foto's komen op de sd kaart

Antwoorden (2)

Ik heb wel eens gehoord van de Nova Touch, dat schijnt een makkelijke telefoon te zijn. Staat ook wel bekend als de "senioren smartphone"..
Succes ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Samsung Galaxy Y is een prima optie. De Y staat zoals je waarschijnlijk al wist, voor ''Young''. Dus voor de beginnende smartphone-gebruiker.
Deze telefoon is zelfs al voor 84,99 te verkrijgen bij Vodafone.