Hoe kun je een app betalen voor je mobiel?

Ik ben van plan een nieuwe mobiel te kopen (het wordt waarschijnlijk een Samsung Galaxy Pocket). Mijn vraag is: hoe kun je een app betalen? Gaat dat via je beltegoed of moet je dat via je bankrekening doen of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Play Store-betalingen kunnen tot op heden alleen via creditcard worden voldaan.

Bent u niet in het bezit van een creditcard, dan kunt u creditcard-vouchers aanschaffen. De creditcard-vouchers van 3VCash zijn aan te schaffen bij Primera of online. Na aanschaf van een creditcard-voucher krijgt u een tijdelijk creditcardnummer toegewezen met een maximum tegoed van EUR 20,00. Dienvolgens kunt u (legaal) betalingen voldoen in de Google Play Store.

Voor meer informatie over deze creditcard-vouchers verwijs ik u graag door naar de website van 3VCash:
www.3vcard.nl