weet iemand hoe ik weer netwerk krijg?

ik heb pas een nieuwe gsm gekocht omdat mijn oude kapot was en toen ik op vakantie was had ik de hele tijd geen netwerk (ik zit bij tele 2) maar na een paar dagen kreeg ik opeens wel netwerk (ik weet niet hoe)
toen ik weer terug in nederland was had ik dit zelfde probleem dat ik geen netwerk had.
weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De klantenservice van Tele2 weet het hoogstwaarschijnlijk.
http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Antwoorden (1)

Mobiel uitzetten en weer aan zetten, gewoon je pincode invoeren.

In het buitenland moet je je mobiel uitzetten en weer aan, maar dan wel eerste een 1 invoeren VOOR je pincode.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je weer terug komt moet je dus je telefoon opnieuw opstarten zonder de 1 voor je pincode, anders "denkt" de telefoon dat hij nog steeds in het buitenland is.