witte strepen op blackberry curve 9320?

mijn bb lag in de keuken op de kast en toen ik hem aanzetten stonden er een stuk of 7 horizontale strepen op mijn display ik heb hem proberen te ressetten maar de strepen blijven weet iemand wat ik hier aan kan doen && of dit nog onder garantie valt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Vervelend dat dit met jouw toestel gebeurd! Het lijkt op een probleem met jouw scherm en niets met software. Je kunt jouw toestel het beste ter reparatie aanbieden bij jou provider in de winkel langs gaan of een reparatie aanmelden via je account. Je krijgt dan een envelop thuis waarin je jouw toestel ter reparatie kunt opsturen. Bel ze anders even op en vraag alvast wat informatie hoe je het beste moet handelen. Bij elke provider is het weer anders geregeld.
Normaliter valt een defect aan het beeldscherm onder de garantie. Mocht dit om welke reden dan ook niet onder de garantie vallen, dan wordt je hiervan op de hoogte gehouden. De garantie op je toestel gaat in ieder geval in zodra je het toestel hebt ontvangen. Vanaf dat moment heb je meestal 24 maanden garantie. Bij een reparatieverzoek dien je altijd de aankoop of pakbon mee te sturen. Dit is namelijk het garantiebewijs.