waar moet ik op letten als ik een gsm wil hebben die niet zo snel zijn geheugen volloopt?

regelmatig loopt mijn gsm vol en kan niets verplaatsen naar de sd card.
dus waar moet ik op letten om dit te voorkomen bij een nieuwe aanschaf.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor soort telefoon zoek je? Eentje waarmee je vooral wilt bellen of een smartphone waar apps en media een belangrijke rol spelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Smartphone
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor een smartphone moet je toch kijken naar de opslagruimte. hoe meer kb hoe beter.

Het beste antwoord

Als je niet wilt dat het geheugen snel vol loopt, zal je een telefoon moeten kopen met veel Gigabytes aan geheugen.
Dan gaat het dus om het internet geheugen, niet de SD-kaart.

Ik zou je de Nexus 4 (LG) aanraden. Deze heeft 16 Gigabyte aan geheugen, wat meer dan genoeg is, en dat je zelfs door veel app's te installeren, moeilijk vol krijgt.