Waarom gaat mijn iPhone 4 niet meer aan?

Ik heb gisteren iOS 7 gedownload alles werkte prima tot een uur geleden, m'n telefoon was 70% opgeladen ik stopte het even in m'n zak toen ik weer keek deed niks het meer. Ik kan het ook niet aan/uit doen want m'n power knop is stuk. En in de oplader doen werkt ook niet. :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Heb je een developer account? Zoniet, kan je er allerlei troep op hebben gezet. Probeer je iPhone te herstellen als dat lukt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat heb ik niet... En het reageert niet op iTunes..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je een ander Apple apparaat in huis? (Telefoon van je vriendin/iPad,iPod, enz) Koppel die aan iTunes. Zorg dat je bij het scherm van herstellen komt. Koppel dan snel jouw apparaat er aan. Dan herstellen. Bij mij werkte mijn iPod ook niet meer. Nu wel weer! Je kan altijd even contact opnemen met het bedrijf waar je je iPhone hebt gekocht. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan goede en degelijke beta versies van IOS 7 zonder dat je een developer account hebt. Als je dit een beetje volgt zou je moeten weten dat je nu IOS 7 Beta 3 makkelijk zonder developer account kan downloaden
Om te herstellen zul je ook iTunes met een developer account moeten hebben je gewone iTunes kent iOS 7 niet dus zal je telefoon opgestuurd moeten worden en nee dit word niet gedekt door de garantie dus kan nog een duur grapje worden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee je hebt hiervoor geen developer account nodig. Je kan hem rustig herstellen of downgraden.
Ik heb zelf ook op mijn iphone 4 IOS 7 beta 1 staan. En voor alle mensen die denken dat je een developper account nodig hebt. Dat is niet zo dus ook niet om te herstellen.

Oplossing 1
Probeer je mobiel handmatig weer op te starten door +- 10 seconde de aan/uit knop en de home knop ingedrukt te houden. Hierdoor reset je je mobiel even maar houd je alle gegevens enzo. Dit is dus ook het beste als dit lukt.

Oplossing 2
Sluit je mobiel aan op itunes en zet je mobiel in DFU-mode 10 seconde de aan/uit knop ingedrukt houden en daarna de home button los laten maar de aan en uit knop vast houden totdat hij begint te resetten (duurt ongeveer 15 seconde)
Hierna herstel je je iphone weer.

Als je geen IOS 7 meer wilt hierna kan je downgraden. Ik kijk de videos van het youtube kanaal "everythingapplepro" hiervoor.
Als dit alles nog steeds niet werkt zou ik proberen het deze youtuber te vragen in de comments.

Succes ermee en niet te haastig naar apple zelf gaan want dan moet je alleen maar betalen terwijl dat niet nodig is.

En nog wat: je iphone kan niet zomaar stuk gaan dus een duur grapje word het NIET!