Waar kan ik mijn Vodafone simkaart kleiner laten knippen?

Ik heb een Vodafone simkaart in mijn iPhone 3GS. Nu heb ik een iPhone 4 gekocht. Maar daar past mijn simkaart niet in. Waar kan ik hem kleiner laten knippen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K

Antwoorden (5)

Op internet zijn sjablonen te vinden om dit zelf te kunnen doen. Je zou ook bij een winkel waar ze telefoons verkopen (bijv. bij Vodafone zelf of de Saturn) vragen of zij u hier bij kunnen helpen. Vodafone heeft hier waarschijnlijk ook een speciale tang voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is ook mogelijk om een doe-het-zelf-setje te kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij de phonehouse doen ze het volgens mij ook ik heb ook in de phonehous kaart laten knippen welke locatie weet ik niet meer veel succses
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het kaartje bij verschillende winkels laten knippen zoals de Phonehouse en bij de Vodafone winkel. Ik heb hem laten knippen bij de Vodafone winkel en je hoeft er niet voor te betalen. Ik ben er langs gegaan, maar bij de aMac doen ze het liever niet. Wat ik niet helemaal snap....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn inderdaad verschillende winkels waar het kan. De één vraagt er geld voor, de ander niet. Wil je het zelf doen, dan is op onderstaande site uitleg en een sjabloon te vinden.