Gps instellingen van Htc Touch2

ik heb net wat instellingen veranderd van mijn htc touch2.
dit betreft de GPS instellingen, nou weet ik niet meer wat het standaart was en ik kan het ook niet uitvogelen.
de instellingen kunnen worden gevonden onder Menu>instellingen>Systeem>Externe GPS. als iemand mij de instellingen van de 1e 2 tabbladen zou kunnen geven, zou ik dat zeer prettig vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit er geen reset knop of fabriek instellinge op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.pdashop.nl/vragen/47089/htc-touch-cruise-p3650-nl.html

Het beste antwoord

Wat zijn de GPRS- en internet instellingen op de HTC Touch2?
HTC heeft een programma gemaakt voor de PDA's die automatisch alle instellingen goed zet. Dit programma kent de instellingen voor de netwerken van

KPN
Vodafone
Orange
T-mobile
Debitel
Versatel
Telfort
U kunt dit programma downloaden vanaf de HTC support website.
\