Hoe doe ik een full reset op mijn galaxy s2?

Zo'n factory reset/ full reset

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
4K

Antwoorden (2)

hier een filmpje: http://www.smartphoneshop.nl/vragen/123781/3134418/samsung-galaxy-s-ii.html

kan je het filmpje om een reden niet kijken? dan leg ik het voor je uit.

1. Ga naar instellingen.
2. Dan druk je op Privacy.
3. Dab druk je op Standaardgegevens herstellen.
4. Je vink het Wifi USB opslag ook aan zodat alles word gewist.
5. Druk op Telefoon opnieuw instellen.
6. Druk op alles wissen. en je toestel gaat terug naar fabrieks instellingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, en verlies ik dan al mijn bestanden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jaaa echt alles. alles gaat naar hoe het zou zijn als je hem nieuw zou kopen. vaak word je mobiel dan ook iest sneller etc.
Wat ook mogelijk is, is om je telefoon in de recovery modus op te starten. Ik heb zelf ook een s2, wat je dan moet doen is (als je s2 uitstaat) de home + volume naar boven + de aan/uit knop tegelijk inhouden. Doe dit totdat je een soort keuzemenu krijgt. Dan kies je voor ''wipe data/factory reset.'' nadat hij alles heeft gereset kom je terug op hetzelfde scherm. Nu druk je op ''reboot system now.'' Als het goed is heb je je s2 nu succesvol een factory reset gegeven!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je iets wel selecteren, druk je op de aan/uit knop.

Toegevoegd na 1 minuut:
wel = wil