Als ik buiten een wifi zone met mijn smartphone ben gaan de binnenkomende whatsapp berichten van mijn abonnement af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja zodra de wifi verbinding is verbroken gaan de berichten van je bundel tegoed af
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is dit heel veel, en als ik mijn mobiele netwerk uitzet, gaat het er dan niet vanaf?
Ritsuka
10 jaar geleden
Dit gebeurt alleen als je 3g aan hebt staan, als je dit niet aan hebt staan, komen je whatsapp berichten pas weer binnen als je wifi bereik hebt