Wat is het verschil tussen een 'cloon van een iPhone 4S' en een orginele iPhone 4S?

Ik zocht op marktplaats naar een iPhone 4S, en ik vond er een voor een redelijke bod, namelijk 100 euro. Alleen het probleem is, de verkoper vertelde me: ''U weet wel dat het hier om een cloon gaat? Hij lijkt enorm veel op origineel in zowel uiterlijk als software maar het is niet origineel apple op de accessoires na. Voor de rest heeft deze vele voordeel.''

Ik zou graag willen weten wat het verschil is, want ik voel me heel erg onzeker, of hoef ik dat niet te zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan je beter niet doen idd. kijken voor een originele apple of een andere telefoon. of nog even doorsparen

Antwoorden (2)

Bij cloons is er vaak iets groots aan de hand met de software en ze gaan heel wat korter mee. Dus liever niet doen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je met "iets groots"?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ben ook benieuwd! De iPhone clones draaien normaliter op android.
iPhone Cloons zijn van stuk mindere kwaliteit en hebben niet het Apple iOS systeem.
Vaak draaien deze modellen op een versie van Android.
Let er wel op dat deze vaak snel stukgaan en snel langzaam worden.
Ik zou een andere telefoon kopen, vaak is het met deze modellen goedkoop = duurkoop.