mijn zoon heeft een blackberry en wil daar een prepaid in hebben,moet dit speciaal een blackberry prepaid zijn ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als de Blackberry Simlock Vrij is, kan je elke prepaid van elke provider kiezen. Als het toestel niet Simlock vrij is dan ben je nog gebonden aan de prepaid van de oorspronkelijke provider. Maar als de eerste contractstermijn erop zit is de provider verplicht 'm te unlocken. In alle gevallen krijgt je zoon een nieuw telefoonnummer.
Bedenk wel dat prepaid bellen heel duur is. Dat varieert van ca. 10 ct/minuut tot 30ct/minuut.
Het is echt veel voordeliger om een sim only abonnement te nemen. Daar kost bellen per minuut ca 3ct. Zo kan je voor €5,= per maand 200 minuten bellen. Kijk op www.bellen.com wat voor jullie het beste is. Heb je geen zin om alles uit te zoeken: bij Telfort ben je nooit duur uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blackberry werkt prima op een prepaid. Echter heeft hij dan geen mogelijkheid tot whatsapp, ping, internet etc. Wil hij dat wel kun je het beste over gaan op een sim only. Bij veel providers kun je bij het afsluiten van een abonnement aangeven of het om een blackberry gaat. Goede aanbiedingen zowel sim only als prepaid kun je oa vinden op www.sim-kaart.eu
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een simkaart van tmobile of Vodafone neemt kan hij voor ongeveer €10 per maand van zijn beltegoed internetten en ook WhatsApp gebruiken. Dit kan je activeren via een smsje op de site kan je opzoeken hoe dit werkt. Als hij weinig belt en voornamelijk alleen internet gebruikt is dit vak zelfs voordeliger dan een sim only abonnement.