Welke smartphone voldoet aan mijn eisen: rond 200 euro, frontcamera, backcamera > 5 megapixels, minimum 4.0 android en een zo groot mogelijke scherm?

Hallo,
ik ben een al tijdje opzoek naar een nieuwe gsm. Maar ik vind er tot grote teleurstelling geen. De gsm moet voldoen aan deze eisen : prijs rond de 200 euro, frontcamera, backcamera > 5 megapixels, minimum 4.0 android en een zo groot mogelijke scherm.
Kent u een gsm die hieraan voldoet? Zou u dan zo lief willen zou om dat aan me te laten weten, u zou me erg blij maken.
Met zonnige groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals hier onder al een reactie staat over de S2.
De S2 plus is tot morgen bij de mediamarkt in de winkels & online in de aanbieding voor €220. http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SAMSUNG-Galaxy-S-II-Plus-Blauw,10259,400132,581119.html?langId=-11
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Winkel of internetprijs?

Antwoorden (2)

De Samsung Galaxy 2 heeft een back- en frontcamera en ik heb hier veel positieve dingen over gehoord. Ik zie op internet dat hij rond de €210.- / €220,- is. Succes nog!

Toegevoegd na 2 minuten:
De Samsung Galaxy 2 heeft een 8 megapixel camera, een redelijk groot scherm en 4.1 android.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry, Samsung Galaxy S2 bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een 3,5'' beeldscherm goed vind dan raad ik je de Samsung Galaxy Fame(GT-S6810P) aan.
Het kost 150/160 euro.
Het heeft het uiterlijk van de Samsung Galaxy S3, het heeft een front en achtercamera(5 MP met led flits).
Het heeft NFC en het draait op Android 4.1.2 en gaat nog naar Android 4.2.2.

Succes!