mijn sony xperia t heeft zich opeens uitgeschakeld en ik krijg hem niet meer ingeschakeld wat is hier aan de hand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Amadea
10 jaar geleden
De batterij is leeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt opeens of bijv. na vallen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het een keer na een update van de computer, daarna uitgevallen en niet meer aan te krijgen. De lader gaf ook niet aan dat ie aan het laden was. Na zeker 2 dagen in de lader gelaten en al als dood opgegeven ging het scherm ineens weer aan en was alles als vanouds.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Telefoon was niet gevallen, hij was gewoon in een keer uitgeschakeld. Ik heb toch maar de handleiding gedownload. De aan en uitknop gelijktijdig met de volume knop up in geduwd daarna gereset ,en back up gemaakt. Veel namen en telefoonnummers helaas weg muv de whatsapps die ik nog had staan, die nummers heb ik nog en heb ik ook de namen van kunnen achterhalen. Bedankt voor jullie reacties, ik ga toch maar even langs de telefoonwinkel.

Antwoorden (1)

Sony heeft een helpdesk speciaal voor de Xperia toestellen. Het is wel een betaalde lijn, maar zij kunnen je verder meestal goed helpen. 0900-8998318

Verder nog een tip. Doe de batterij regelmatig even eruit en erin