Hoe kan het dat er een bestand beschadigd is op me telefoon?

Me nokia n97 mini geeft bij afspeelijst aan 'bestand beschadigd' en ik kan tegenwoordig ook geen liedjes meer verwijderen sommige staan er 2 keer in, kan 1 liedje steeds verwijderen als ik hem uit doe en dan weer aan. Aan sluiten op computer heeft totaal geen zin want dan staan de liedjes er 1 keer in. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

al je muziek van je telefoon afhalen en er later opnieuw opzetten. Kan zijn dat het er twee keer instaat omdat je het bijv. met whatsapp verstuurd hebt, Die dingen slaat hij dubbel op.

Beschadiging kan zijn gekomen door onvolledige overdracht naar je telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wel liedjes verzonden via bluetooth, ik zal alles eraf halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap ook niet dat nu het kaartje eruit is dat ik me muziek 17 liedjes nog niet kan verwijderen van me telefoon (heb geen kabeltje van)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk staan deze bestanden in een andere map, probeer de details van het bestand te bekijken en dan zie je waar ze staan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb me liedjes kunnen verwijeren door naar map artiesten te gaan in plaats van tracks, maar zit nog stees met afspeellijst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is gelukt ik heb hem geformateerd en nu doet hij het weer! ik ben blij :) na hele tijd zoeken..