Hoe krijg ik mijn gekochte apps weer gratis terug?

Ik heb op me HTC Desire C apps gekocht, maar ik heb nu een nieuwe mobiel (Samsung Galaxy S3 Mini) en daar kan ik ze nergens vinden, ik ben wel met het zelfde Play Store account aangemeld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je aangekochte apps staan onder 'Mijn apps'. Die vind je door de linkertoets onder je scherm een keer aan te tikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je je nieuwe Samsung nog toevoegen. Ik had eerst de GS1, daarna de GS2. Die moest ik toevoegen - ik weet niet meer precies waar dat moest (Google Play Store was toen nog net Android Market). Maar dat is vast wel gemakkelijk te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet naar het tabblad alle apps gaan. Daar staan alle apps die je ooit een keer hebt geïnstalleerd.
Dus je gaat inderdaad naar "Mijn apps". Daar staan weer twee tabbladen te weten "Geïnstalleerd" en "Alle". Kies alle en je ziet alle apps die ooit hebt geïnstalleerd. Ook de gekochte dus die je nu gratis op je nieuwe toestel kan installeren.
Het kan zijn dat een app die op de htc wel werkte niet compatibel is met je samsung. Die app kun je dus niet opnieuw installeren.