Op mijn samsung galaxy s2 hem op op mijn vergrendelscherm Yahoo nieuws ik wil dat graag verwijderen maar ik weet niet hoe dat moet... Weet iemand dat?

Op mijn samsung galaxy s2 hem ik op mijn vergrendel scherm onder op mijn scherm een zwart balkje en als ik die om hoog veeg staat er allemaal nieuws van Yahoo en ik wil dat graag verwijderen maar ik weet niet hoe dat moet... Ik hoop dat iemand dat weet alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik denk zo:

Ga naar Instellingen, daar staat waarschijnlijk onder het kopje beveiliging 'Vergrendelscherm', dan de 2e optie kiezen (opties voor ...) en daar zie je als het goed is Informatie ticker met een schuifje ernaast, als je die naar links schuift of erop drukt is hij uitgeschakeld.