Waarom start mijn LG optimus niet op?

Hallo mensen!

toen ik vanmorgen mijn LG optimus op startte kreeg ik het logo en de naam te zien en hieronder een laadbalkje maar na 2uur is dit probleem nog niet verholpen. kan iemand mij helpen?

mvg, tibben

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets heb ik ook gehad met mijn iPod! Ik heb via iTunes mijn iPod hersteld ik weet niet hoe het bij LG is...

Het beste antwoord

Druk 1 seconde op het geluidsbalkje naar onder en de power knop
Klik dan op Fabrieksinstelling en hij doet t weer.
Als hij t niet doet is je Software kapot en kan je beter langs
De winkel van je provider gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb dit geprobeerd maar lukte niet ik moest hierna voetballen en een paar uur later deed hij het wonderbaarlijk weer!