Waarom zou je een Iphone 3gs kopen en ipv een HTC HD2?

Ik twijfel of ik mijn iphone zou verkopen voor een hd2

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het grootste nadeel van de HTC is dat het draait met Windows Mobile terwijl de iPhone het in alle opzichten veel stabielere en superieure MacOSX (iphone editie) gebruikt. Het aanraakscherm van de HTC is minder aanraakgevoelig en het heeft geen appStore met 150.000 apps achter zich. De kracht van de iPhone zit vooral ook daar: er is ontzettend veel leuke software gratis of voor een prikkie te krijgen die je iPhone kan laten veranderen in een kleine laptopcomputer. Het bestaat er wel voor Windows Mobile, maar is veel minder.

Maar de huidige HTC heeft een verwisselbare batterij, een flits , een betere camera, verwisselbare opslag etc. Eigenlijk zijn de meeste specs van de HTC beter dan die van de Iphone, behalve dan het achterliggende systeem. Het is dus alsof je twee atleten met elkaar vergelijkt, de een lijkt gespierder te zijn, maar de ander heeft een gezonder hart (maar dat zie je niet aan de buitenkant).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat een HTC snel kapot gaat.
Ik heb er zelf 2 gehad en vrienden van mij hebben die van hun ook allemaal moeten terugbrengen voor de maak.
Hele mooie telefoon maar zo irritant.
Je batterij is ook binnen no time leeg.

Over die Iphone weet ik niks, tot nu toe geen klachten gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn HTC kan juist behoorlijk wat hebben. Denk dat je net pech hebt of slecht met je spullen omgaat. Batterijen zijn in alle toestellen een probleem.
In opvolging van het bovenstaande antwoord. Je moet een freak zijn om een iPhone leuk te vinden. Op het eerste gezicht is het super. Maar als je hem even hebt dan merk je alle beperken. Bv batterij moet elke dag worden geladen. 3 g netwerk werkt lang niet overal. Je kunt de simkaart niet even makkelijk wisselen. Muziek gaat makkelijk via iTunes maar het programma zelf is een drama enz enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je een Iphone cool vindt. Een HTC met Android is een beter toestel, met veel gratis beschikbare software.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat Apple stabieler draait dan Windows!