Hoe land duurt een levering van Vodafone? Ik heb een iPhone 5 besteld.

Ik heb een iPhone 5 besteld bij Vodafone (www.vodafone.nl)
Maar hoe lang duurt dat, en kan dat duren.
Ik heb een nieuw abonnement aangeschaft, Een zakelijk abonnement.

Alvast bedankt!
Gr. Davey.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Dat hangt ervan af of het toestel dat jij besteld hebt daar op voorraad is. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met de verkoopafdeling van Vodafone. Dit kan helemaal gratis door even te bellen met 0800 020 00 43. Zij kunnen je meer informatie geven over jouw bestelling.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedank!, Ik heb tehoren gekregen dat ik 7-10 dagen moest wachten