hoe maak je een screenshot met de samsung galaxy s2?

met de aan/uit knop en de homeknop lukt het niet en ik heb ook al een paar apps geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

De enige mogelijkheid is met de aan/uit knop en de homebutton. Je moet deze tegelijk indrukken en niet eerst aan/uit knop en dan pas de homebutton, of andersom. Als je het tegelijk doet zou het moeten werken.

Heb het zelf ook ervaren en op den duur lukte het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook een aantal apps hiervoor die daarbij goed werken
Maar dan moet je toestel wel geroot zijn (Omgebouwd)
Als je toestel geroot zoek je gewoon op "screenshot"
In de play store
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook apps waarbij je zelf kunt aangeven hoe je een screenshot wilt maken; zo is er een die een screenshot kan maken als je bijv. met je mobiel schudt. Ik weet zo niet welke dit is, maar het 'plaatje' van die app is grijs met een zwart fototoestel erop.
Die heb ik zelf ook.