Kan je Fifa 12 of Pes 12 en meer van dat coole spellen spelen op android 2.3 ?

ik ben van plan binnenkort een telefoon te kopen met Android 2.3 . alleen ik twijfel of ik Fifa en PES 2012 en meer van zulke games kan spelen op android 2.3 . ( foto 1 . volgens mij android 2.3 ) ( foto 2 . de game )

Met vriendelijke groet
Mizo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke telefoon is het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Sony Ericsson Xperia pro. ik vind de telefoon mooi door de HD Camera en fysiek toetsenbord ! en kan ik met dat mobiel met Android 2.3 Fifa of Pes spelen en meer van zulke games?

Antwoorden (1)

Dit is afhankelijk van je telefoon. Bij de Google Play Store staat dat minstens Android versie 2.2 is vereist voor Fifa 12 op je mobiel. Echter is het niet het geval dat het dan voor iedere mobiel met Android 2.2 of hoger te downloaden is.
Ik heb zelf ook Android 2.3, maar ik kan Fifa 12 niet downloaden. Denk er bij het kopen van een mobiele telefoon ook aan dat de ontwikkelingen erg snel gaan, dus is het slim een nu zo up-to-date mogelijke mobiel te kopen. Ik raad je Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) of hoger aan. Daarmee kun je de nieuwste apps spelen.
Android 2.3 dateert alweer uit juli 2011, dus is toch wat verouderd. Apps bijvoorbeeld als Subway Surfers of Mincraft Pocket Edition vereisen toch een wat nieuwer besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,
bedankt voor je reactie .
dus het licht eraan welke mobiel je hebt . kan ik dan op de mobiel Sony Xperia pro met android 2.3 fifa spelen of niet ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk niet. Als ik jou was zou ik toch kiezen voor Android 4.0 of 4.1.