hoe moet je de titels van liedjes veranderen op een samsung ch@t S3350?

ik heb een samsung ch@t S3350, en ik heb er heel veel muziek op staan, ik kan dan dat ene liedje niet vinden. weet iemand hoe je de namen van de liedjes verandert? of kan dat gewoon niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb een ander model Samsung, maar denk dat het ongeveer op dezelfde manier werkt. Ga eerst naar de map waar de muziekbestanden inzitten. Als je die map opent, staan alle nummers onder elkaar. Als je kort op een naam/nummer klikt, begint het nummer af te spelen. Maar als je het muziekbestand langere tijd ingedrukt houdt, verschijnt er een schermpje waarop je kunt kiezen uit opties zoals delen, wissen, verplaatsen én... naam wijzigen.
Pieter2011