Stopt je abonnement bij Hi automatisch als je een nieuw abonnement uitkiest online?

Mijn abonnement bij Hi is afgelopen en ik kan nu dus verlengen, maar als ik gewoon een nieuw abonnement online uitkies, stopt die oude dan uit zichzelf? Of moet je je oude abonnement nog opzeggen voordat je een nieuwe online uitkiest?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het beste ja abonnement verlengen, maar een ander abonnement kiezen en een ander toestel (dus een nieuwe abonnement).
Dan wordt jouw abonnement opgezegd en tegelijkertijd (mét korting omdat je blijvend lid bent) een nieuw abonnement. Zo heb ik het net gedaan, heb nu mijn nieuwe telefoon, oude sim, en binnenkort een envelop voor mijn oude mobiel.

Antwoorden (2)

Dat oude abonnement moet je wel opzeggen anders heb je dadelijk 2 abonnementen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt niet :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ja..tenzij je bij een andere provider een abonnement uitkiest dan, dat inderdaad dan wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus volgens jou kun je bij dezelfde provider niet meer abonnementen afsluiten? Vreemd dat ik er wel 3 had bij dezelfde provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan wel..je snapt het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze wil haar abonnement niet verlengen maar een nieuw abonnement. Eerst goed lezen voordat je antwoord geeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Hi kan je je abonnement verlengen met een NIEUW abonnement..LEZEN voor je reageert.
Ik heb vandeweek mijn abonnement VERLENGT (zo stond het op de site, zo nemt Hi het, zo klikte ik het aan) en ik heb nu een NIEUW abonnement en een NIEUW toestel, maar wel korting ómdat het een verlenging is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze wil een nieuw abonnement Een nieuw abonnement nieuw..abonnement MAAAAAAR als ze haar nummer wilt houden én bij Hi wilt blijven, kan ze dat NIEUWE ABONNEMENT met korting krijgen als ze op de knop: verlengen !!!! drukt :\ Het is dan een NIEUW abonnement..met een NIEUW toestel alleen HI noemt het verlengen
Dat ligt eraan:

1. je neemt een nieuw abonnement met hetzelfde nummer bij Hi: JA je bestaande abonnement stopt automatisch.

2. je neemt een nieuw abonnement bij een andere provider dan bij Hi: NEE je bestaande abonnement stopt niet automatisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie zegt dat ze het oude nummer wil houden? Misschien is dat de reden juist dat ze niet wil verlengen :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom heb ik ook opties neergezet omdat dat dus niet duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik wil hetzelfde nummer houden! Maar heel erg bedankt dat jullie zo goed met mij meedenken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ook bij Hi wilt blijven, kun je het beste klikken op: verlengen. Je kan dan een nieuw abonnement uitkiezen en een nieuw toestel, maar je krijgt wel de korting. Vaak kun je bij een andere provider ook je nummer behouden maar dan moet je wel je Hi abonnement zelf opzeggen.