Waar kan ik een usb-kabeltje bestellen, dat specifiek is voor een Samsung Corby txt?

De winkel waar ik het mobieltje gekocht heb, heeft het niet tot mijn grote verbazing. Ik kan het ook niet echt op internet vinden, maar zonder dat usb-kabeltje kan ik bijv. niet muziek erop zetten, of foto's er vanaf halen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Eerst dit. PC fabrikanten hebben samen een USB standaard afgesproken. Echter de rest is nog niet zover waardoor je aan de camera- en mobieltjes kant verschillende stekkers hebt zoals Micro-USB (nieuwe standaard), mini-USB. USB A, USB B, Fuji USB enz. Dus niet slim want nu moet de klant maar raden welke kabel past en de winkelier heeft net de verkeerde in voorraad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor zover ik kan nagaan is het een gewoon USB datakabeltje voor randapparatuur dat je nodig hebt. Kan je bij elke PC winkel gewoon krijgen.

Toegevoegd na 20 uur:
[hoop dat je gezien hebt dat de link naar ebay gaat: Daar kan je hem zo bestellen. Maar zie kabeltje: Lijkt gewoon een USB / micro aansluiting te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
USB kabel is altijd standaard, er is gelukkig niet een customized versie van USB, je heb een aantal soorten stekkertjes, maar als hij past dan heb je de goede... Dus ook bij een Samsung Corby TXT heb je een standaard USB-snoertje... Overal te krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee meneer XiniX, Je slaat de plank weer volledig mis
zal het ook onderbouwen:
Philips MP3 niet standaard
Sony MP4 Niet standaard
Nokia niet standaard
Je .... gewoon weer uit je nek maar geeft wel een standaard antwoord waar niemand wat aan heeft.
Je verdient echt weer een puntje
Meestal, ik zeg meestal, is dat niet nodig. als je aansluitingen kloppen kan je bijna ieder kabeltje gebruiken.